شرایط خرید از فروشگاه خانه زیتون
استفاده از سایت اینترنتی خانه زیتون و خرید کالا از این سایت به معنی توافق کامل شما و مطالعه و قبول شرایط و ضوابط زیر می باشد.

۱- محتویات قوانین در هرزمانی بسته به قوانین حاکم و بسته به ضوابط آتی و همچنین بازخورد کار سایت ممکن است به روز رسانی شود و محتوای آن تغییر کند. کاربران سایت و اعضای باشگاه موظف هستند به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده و از تغییرات محتوای این صفحه اطلاع پیدا کنند.

۲- کاربران، اعضای باشگاه و خریداران با آگاهی از قوانین جاری کشور، قوانین موجود در ارتباط با تجارت الکترونیک، قوانین جرائم اینترنتی، قوانین پلیس فتا و غیره از سایت خانه زیتون استفاده می کنند.

۳- اطلاعات، محتویات و محصولات سایت خانه زیتون دارای مالکیت معنوی متعلق به سایت خانه زیتون می باشد و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. البته استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع آن بلامانع است.

۴- یکی از امکانات قرار گرفته در سایت خانه زیتون واسط های بودن برخی محصولات از شرکت های تولیدکننده، واردکننده یا توزیع کننده به مشتریان است که قیمت کالاهای ارائه شده توسط گروه های فوق تعیین گردیده است و مجوزهای لازم و اطلاعات محصولات توسط این گروه ها تضمین گردیده است.

۵- کاربران، اعضای باشگاه و خریداران متعهد هستند که در استفاده از سایت خانه زیتون اهدافی خارج از حوزه تجارت اینترنتی در راستای قوانین جاری کشور را دنبال ننمایند.

۶- اطلاعات و مشخصات فنی کالاهای ارائه شده خانه زیتون از شرکت های تولیدکننده، واردکنندگان و توزیع کنندگان اخذ شده است و ممکن است این اطلاعات در مواردی غیردقیق و یا دارای خطاهای نگارشی و غیره باشد که مسئولیتی متوجه سایت خانه زیتون نمی باشد. البته این فروشگاه بطور مکرر در حال بررسی و کنترل اطلاعات سایت می باشد و همواره کلیه این اطلاعات در حال بروز رسانی هستند.

۷- سایت خانه زیتون هیچ گونه مسئولیتی را در مورد مشکلاتی که حین کارکرد با سایت مانند قطع ارتباط با اینترنت، مشکلات ایجاد شده مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری، سرور هاست و غیره را نمی پذیرد.

۸- سایت خانه زیتون هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با لینک هایی که کاربران در سایت قرار می دهند یا مطالبی که درج می کنند، ندارند.

۹- کاربران، اعضای باشگاه و خریداران متعهد هستند که اقدامی در جهت دسترسی به اطلاعات دیگران، تغییر محتویات سایت، هک نمودن سایت و کارهای غیرمتعارف انجام ندهند.

۱۰- کاربران، اعضای باشگاه و خریداران سایت می بایست در هنگام تماس با آنها برای تحویل کالا و موارد مرتبط با سایت خانه زیتون، دقت نظر را داشته باشند که قطعا از دپارتمان های مربوطه با آنها تماس می گیرند و اگر ارتباطات غیره از سوی افراد موهومی با آنها برقرار گردد، با مسئولین سایت در ارتباط باشند تا از تماس صحیح مطمئن گردند.

۱۱- قیمت محاسبه شده محصولات سایت با کلیه مالیات ها، عوارض فروش و هزینه ارسال و بیمه کالا بر اساس نوع محصول و شرایط ارسال فاکتور می گردد و مشتری هیچ هزینه دیگری را در زمان دریافت کالا پرداخت نمی نماید.

۱۲- دریافت محصول توسط خریدار و امضاء برگه دریافت کالا به منزله رضایت خریدار از تحویل محصول، تعداد صحیح آن و سلامت آن می باشد.

۱۳- مکان تحویل محصول همان آدرسی است که خریدار در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نماید. در صورتیکه بعد از سفارش محصول خریدار تمایل به تغییر آدرس را داشته باشد باید قبل از ارسال تیم تحویل کالا به پست این تغییر اعلام گردد.

۱۴- در صورتیکه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد، هنگام ارسال کالا برگه گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار تحویل داده می شود و یا طوری ارتباط داده می شود که کارت گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار تحویل داده شود.

۱۵- هزینه های پستی و شرایط ارسال کالا، بر اساس اصول و ضوابط سیستم پست جمهوری اسلامی بر مبنای وزن و آدرس محاسبه می شود و سایت دخل و تصرفی در آن ندارد.

۱۶- ویژگی های برخی کالاها و محصولات خریداری شده بر مبنای کالای تولید شده، وارد شده و توزیع شده از مبداء می باشد (مانند رنگ) و سایت دخل و تصرفی بر آن ندارد.

۱۷- برگشت برخی کالاها مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و لباس و غیره بدلیل مسائل بهداشتی و ضوابط حاکم در کشور قابل برگشت و تعویض نمی باشد.

۱۸- سایت خانه زیتون دارای امکاناتی از قبیل عضویت در شبکه های اجتماعی، گروه های خبری، شبکه دوستان و غیره می باشد که اعضا باشگاه و کاربران متعهد می شوند فقط جهت ارسال و دریافت پیغام مورد استفاده قرار دهند.

۱۹- هر یک از افرادی که تمایل به عضویت در سایت را دارند تنها مجاز به ایجاد یک حساب کاربری می باشند و متعهد می شوند که اطلاعات کاربری خود را صحیح و صادقانه وارد کنند و این حق به سایت خانه زیتون داده میشود که در صورت خلاف واقع بودن اطلاعات کاربری، حساب کاربری آن شخص را مسدود نماید.

۲۰- خریدار متعهد میگردد که قبل از استفاده از سایت قوانین و مقررات مربوطه سایت را مطالعه نماید.

۲۱- کاربران، اعضای باشگاه و خریداران به سایت خانه زیتون این اجازه را می دهند که به طور خودکار اطلاعات مشتریان (شامل آی پی، ردیابی نوع محصول جستجو شده، حوزه اینترنتی، حتی نظرسنجی ها و غیره) را در زمان استفاده از سایت برای خدمات دهی بهتر حفظ نمایند. البته اطلاعات شخصی شما به هیچ وجه به اشخاص دیگر واگذار نخواهد گردید.